biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >>
Mungkinkah Dia?
Wednesday, June 11, 2014 | 0 comments


Assalamualaikum. Aku tulis entri ni bukannya apa, sekadar ingin meluahkan 'rasa' di hati . Manalah tahukan suatu hari nanti entri ni aku bukak balik demi mengenang memori dulu-duluuu. >.< Sebenarnyakan, dari Form 1 aku teringinkan seorang suami yang alim, baik dan hensem, hihi . (tak salahkan berangan!) Alah, aku budak-budak lagi masa tu, baru naik~ perangai pon mestilah pelik-pelik. -_- Tapi aku sedar aku tak layak. Yelah, Just look at me! Beruk pon belum tentu nak aku :D . So, aku lupakan je hasrat "murni" aku tu. Tapi, baru-baru ni, I met someone that make me feel like 'wow'. Budak tu budak kampung nenek aku. Dia nampak cam budak baik , pakai serban bagai. Kiut + hensem plax tu! >.<
Tapi ( Banyak pulak tapi aku! Hax Hax! XD) aku rasa nak padam je budak tu dari hati pasal aku ni mentah lagi. Aku niatkan dalam hati 'Kalau kita ada jodoh pasti bertemu lagi' Ceh! macam tajuk lagu Afgan la plax! Jodoh Pasti Bertemu gitu~ Okay guys! Nak pi layanlagu Afgan la! hakhak XD